Főmenü, Bios Slim
Tanulmányok
Legnépszerűbbek
Új Cikkek
- Bios Life Slim – forradalmi zsírégető
- Hogyan segíthetnek a rostok az egészséges fogyásban?
- Impresszum
- Hogyan használjuk a Bios Life Slim terméket?
- Rostokkal a mellrák ellen
- A kemoterápia és a rostok
- Élelmi rostokkal a „gyilkos zsír” ellen
- Az élelmi rostok
- Koleszterin a "vádlottak padján"
- Rostokkal az egészségért
Rostokkal a mellrák ellen
Egy friss orvosi kutatás szerint azoknál a nőknél, akik nap, mint nap megfelelő mennyiségű rostot fogyasztanak, kisebb eséllyel alakul ki mellrák. A kínai kutatók azt találták, hogy a legtöbb rostot fogyasztó nőknél 11%-kal kisebb eséllyel alakul ki mellrák, mint azoknál, akik a legkevesebb rostot fogyasztják.
Forrás: American Journal of Clinical Nutrition
Nincs egyértelmű bizonyíték arra, hogy maguk a rostok felelősek ezért a pozitív hatásért, elképzelhető, hogy azok a hölgyek, akik sok rostot fogyasztanak, egyébként is egészségesebben élnek.
A kutatás eredményei azonban egyértelműek. Ráadásul a magas rost tartalmú diéta csökkenti az ösztrogén szintet, ami a mellrák kialakulásának egyik rizikófaktora.
A kutatás során összesen 10 korábbi tanulmányt vizsgáltak meg, megfigyelték a nők táplálkozási szokásait és 7-18 évig követték őket a mellrák kifejlődésének vonatkozásában.
A 710 000 nő 2,4%-a kapott mellrákot ezen időszak alatt. A legtöbb rostot fogyasztó 20% között átlagosan 11%-kal kisebb valószínűséggel alakult ki a betegség, mint a legkevesebb rostot fogyasztó 20%-ban.
Amerikában minden 8. nőnél alakul ki mellrák élete során és 25%-uk belehal a betegségbe.
Azt nem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy a rostok anti-tumor hatással bírnak, azonban áttételesen csökkentik a mellrák rizikófaktorait. A magas rost tartalmú táplálkozás ugyanis csökkenti a koleszterinszintet és a testsúlyt.
Az tehát egyértelműen kimondható, hogy a rostoknak nagyon fontos szerepük van táplálkozásunkban, a rostok kifejezetten egészségesek.
Tipikusan magas rost tartalmú ételek a zöldségek, gyümölcsök, a babfélék és a teljes kiőrlésű gabonák.
Fejlett világunkban az emberek többsége nem eszik megfelelő mennyiségű rostot, pedig egy átlagos nőnek naponta kb. 25g, míg egy férfinak 38g rostot kellene elfogyasztania. Ehhez képest átlagosan 15g körül fogyasztunk.
A kínai kutatócsoport szerint a rostbevitel növelésével társadalmi szinten javítani lehetne az emberek egészségén.
Nincs egyértelmű bizonyíték arra, hogy maguk a rostok felelősek ezért a pozitív hatásért, elképzelhető, hogy azok a hölgyek, akik sok rostot fogyasztanak, egyébként is egészségesebben élnek.
A kutatás eredményei azonban egyértelműek. Ráadásul a magas rost tartalmú diéta csökkenti az ösztrogén szintet, ami a mellrák kialakulásának egyik rizikófaktora.
A kutatás során összesen 10 korábbi tanulmányt vizsgáltak meg, megfigyelték a nők táplálkozási szokásait és 7-18 évig követték őket a mellrák kifejlődésének vonatkozásában.

A 710 000 nő 2,4%-a kapott mellrákot ezen időszak alatt. A legtöbb rostot fogyasztó 20% között átlagosan 11%-kal kisebb valószínűséggel alakult ki a betegség, mint a legkevesebb rostot fogyasztó 20%-ban.
Amerikában minden 8. nőnél alakul ki mellrák élete során és 25%-uk belehal a betegségbe.
Azt nem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy a rostok anti-tumor hatással bírnak, azonban áttételesen csökkentik a mellrák rizikófaktorait. A magas rost tartalmú táplálkozás ugyanis csökkenti a koleszterinszintet és a testsúlyt.
Az tehát egyértelműen kimondható, hogy a rostoknak nagyon fontos szerepük van táplálkozásunkban, a rostok kifejezetten egészségesek.
Tipikusan magas rost tartalmú ételek a zöldségek, gyümölcsök, a babfélék és a teljes kiőrlésű gabonák.
Fejlett világunkban az emberek többsége nem eszik megfelelő mennyiségű rostot, pedig egy átlagos nőnek naponta kb. 25g, míg egy férfinak 38g rostot kellene elfogyasztania. Ehhez képest átlagosan 15g körül fogyasztunk.
A kínai kutatócsoport szerint a rostbevitel növelésével társadalmi szinten javítani lehetne az emberek egészségén.
Cimkék:
Ajánlott Cikkek
Komment küldése
Copyright PH-Product Hungary Kft. © 2012 Minden jog fenntartva!
Powered by Lightning Webdev
Powered by Lightning Webdev
Hírlevél
Az oldal tartalma röviden
Az oldal fő profilja a lúgosítás (SuperGreens) és méregtelenítés. A rengeteg cikk között vannak lúgosító receptek, lúgosító ételek, gyümölcsök, amiknek lúgosító hatása van illetve lúgosító teák különböző fajtái, és nem utolsó sorban méregtelenítő kúrák is. A lúgosító étrend döntően növényi táplálékok és fehérjék fogyasztását jelenti, amik magas rost és vitamin tartalmuk révén fontos szerepet játszanak az egészség megőrzésében. Jelenleg Magyarországon a piacvezető lúgosító étrend-kiegészítő a SuperGreens.
Cimkék
Különösen ajánlom a következő cikkeimet
Kérdése van? Keressen fel az info@drtihanyi.hu email címen, vagy a +36 70 323-4456 számú magyar ügyeleti telefonszámunkon
Kommentek
Archívum








képe katalin
2011. Aug. 28. 16:29